den bittra sanningen om tjejers egentliga liv

Jaha Sverige, vad har ni för förväntningar? förväntar ni er en pryd tjej som förvrider allt hon säger och aldrig säger sanningen så tror jag att ni kan gå tillbaks till startsidan och klicka upp en ny blogg. Här kommer jag att skriva den bittra sanningen om tjejers egentliga liv, inga undantag!

Jag heter Debbie Silkhole och kommer att skriva om mina dagliga problem, mina funderingar kring mäns uppförande och mina hemligaste upplevelser. Tyvärr kommer inte det här inlägget att bli lika långt som fröken Hotlicks tidigare men jag hoppas att ni förstår att vi är två tjejer som bjuder på det ni vill höra och jag kommer att berätta för saker för er som ni tidigare aldrig hört. Framför allt så kommer jag att berätta om våra härliga utekvällar, Linda Hotlicks största tabbar men även hennes bästa tillfällen i livet. Jag kommer också att skriva om hur vi kan skratta långt in på småtimmarna åt dom absolut sjukaste saker ni någonsin kan tänka er, you better like it!

Debbie Silkhole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0