Jag och den äcklige mannen

Godafton!

Jag tackar Debby för hennes löfte om att berätta om alla mina tabbar men det där kommer nog bli nice... Anonymitet is the shit!


I lördags dök det upp en fruktansvärt otäck och skrämmande tråd i mitt liv. Vi döper honom till Den Äckliga Killen på grund av hans äckliga och dåliga uppförande, samt att han verkar vara en stalker. Inte så jävla trevligt kanske, nej.
Iallafall så började kvällen med att jag och Debby satte oss på en cykel och gled ner för backen på väg till ett partaj. Framför oss sladdar en halvskruttig men något humoristisk bil runt och ur kliver två killar som liksom lite flirtigt säger "tjena tjejer, vars ska ni?" Vi ropar tillbaka "Feeeeeeest!" och trodde då att det inte var något mer med saken. Kruxet var bara att ut ur bilen kliver det ut två andra killar som faktiskt kände oss och därför ropade våra namn - så vi fick vända. När vi hälsat på varandra tar den ene okände killen (den äcklige) cykeln och går iväg med den och säger att vi måste komma på fest hos dom. Visst tänker vi, det kan ju bli nice men........
Väl inne i lägenheten så inser vi vår tabbe. Det var inte ens en dålig förfest.
Hur det än var så började Den Äcklige Killen med dåliga raggningsrepliker och försök att få omkull mig redan när vi kommit in genom dörren. Han betedde sig som om vi känt varandra flera veckor och festat ihop sen tidernas begynnelse, kysste mig på halsen och smekte mig på låret.
Herregud tänkte jag, men samtidigt så visste jag ju att han var full och tänkte att jag måste ha överseende med det... Kvällen fortskred och vi hamnade på en annan fest där han fortsatte dryga och hänga.
Helt plötsligt tog han upp telefonen och ringer till en vän och försöker fixa skjuts hem till deras lägenhet! Då han kommer fruktansvärt nära med ansiktet och sin dåliga andedräkt och än en gång försökte övertala mig att följa med och spendera natten hos honom vände jag mig till Debby för att få henne att neka hårt och besinningslöst. Det funkade och så begav han sig, men inte utan att kyssa mig på halsen och säga "jag hör av mig sen då jag ska fara hem så kan du komma, visst?" (MMMM, don't think so!)
Efter ett tag drar jag, Debby och vår kära vän Willy Jizznuts vidare till en annan fest. VEM ÄR DÄR om inte Den Äcklige killen? Han fortsätter vara på och äcklig (han kan väl inget annat) men där har jag fler manliga vänner som jag gömmer mig hos. Den Äckliga Killen blir skitförbannad, smäller till min vän Bruce Ballslap i huvudet och ska göra ett av sina äckliga farväl.
Sedan i lördags har Den Äcklige Killen ringt sex gånger och skickat 4 sms. Jag ber innerligt till gud och alla andra ting med makt över allt att han inte kommer vara en äcklig stalker som står utanför mitt hus och förföljer mig överallt. Grejen är den att han bor på samma gata fast längre ner - så varje dag utanför tomtgränsen är en dag fylld av risken att stöta ihop med honom. Denna man är en kort tråd, fylld av trassel och äcklig smuts. Jag hoppas att jag aldrig mer behöver ta i den tråden och jag hoppas att den tråden för evigt kommer vara kort.


Imorrn tror jag bestämt att jag ska berätta om den lååååånga tråden Woody Humpalot - ett gammalt ex som jag varit tillsammans med fler än en gång och som jag umgicks med i lördags på fler än ett sätt.
Take care y'all! / Linda Hotlick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0