Jag och den hemlige mannen

Godkväll!

Efter att ha stått och borstat tänderna i en evighet för att komma på en lämplig inledning på denna blogg så kom jag fram till att enkelt är enklast.
Jag är en tjej med många manliga trådar i ett enda stort trassel som jag verkligen uppskattar vissa dagar, medans det andra dagar kan vara ett rent helvete. I denna blogg ska jag berätta för er om varenda en av dessa trådar, varesig dom är långa och fulla av knutar eller om dom är korta och spikraka.
Min allra käraste vän Debby Silkhole har skapat layouten och den blev enastående! Me like, me like.
Självklart ska jag inte bara traggla på om män, jag ska nog klämma in rätt mycket om Debbys och mina äventyr också........ Vi har känt varandra länge, länge och som sagt upplevt det mesta tillsammans!

Eftersom att klockan bara är lite över tio tänkte jag börja med en man som har gjort mig förbryllad, förbannad och fascinerad. Vi döper honom till Den Hemlige Mannen. Anledningen till att han får heta den hemlige mannen är för att han faktiskt är hemlig. Han har flickvän och allt vi gör är så hemligt det bara kan bli. Nåväl.
Jag träffade den hemlige mannen i somras i en park i staden vi bor i.
Vad som såg ut att bli en myskväll med en annan vän förvandlades till en festkväll som slutade i den hemlige mannens lägenhet. Där shottade vi absint och djupdök i dom djupaste frågorna ni bara kan föreställa er! Runt fem, halv 6 då han följde mig en bit hem anade jag aldrig att allt det som hänt sen dess skulle hända. Han visade sig ha allt jag nånsin letat efter och till råga på allt har han världens snyggaste underarmar och händer!
Jackpot tänkte jag, tills han berättade att han hade flickvän och jag tillkännagav att jag hade pojkvän. Vi fortsatte umgås i några veckor, ända tills han sa att han tyckte att det blivit så krångligt med vårat förhållande och våra partners. Så en mörk natt i oktober ringer han och pratar jäkel och sedan dess har vi haft mysiga filmkvällar då och då. Det är så spännande när man måste smyga och hitta på saker om vars man ska fara och varför håret står åt alla håll när man kommit hem. (Att mitt självförtroende skjuter i höjden då jag ligger och har en annans pojkvän lindad runt fingret gör inte saken sämre!)
Tro nu inte att jag är någon hemsk människa som lever för att ta andras pojkvänner, det råkar faktiskt bara bli så. Och även om jag tycker synd om flickvännerna som inte vet vad deras älsklingar sysslar med när dom inte ser så måste jag säga "sånt är livet". Jag känner inte flickvännerna och därför rör det mig faktiskt inte i ryggen. HA!

Detta blev ett ganska långt och kanske lite tradigt inlägg, min hjärna är trött och vill helst av allt få krypa ner och sova. Jag lovar att bättra mig till nästa gång! Nu är det Debby Silkholes tur att presentera sig och något intimt i sitt liv. Bollen är i din hörna bruden!
Sängen lockar och det gör min vilja att sova fort så helgen kommer snabbare också!
Godnatt, godnatt / Linda Hotlick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0