sexuell frustration och förkylningar

Goddagens!

Jag måste erkänna att jag hade sett fram emot att få partaja hela helgen och leka med massor av trevliga män. Men icket! Min helg har bara bestått av alvedon och ensamt mys under filtar. Folk hör ingen skillnad på mig och min mor när jag svarar i telefon, även om jag presenterat mig. Det är jobbigt när folk måste vara intelligensbefriade.

Inatt ringde den hemlige mannen fyra gånger! Fyra jäkla gånger. Han skrek om hur less han var på sin flickvän och sa sedan en massa underbara saker som fick mig att vilja ta mig en cykeltur till honom. Han är så jäkla mystisk, i ena stunden pratar han på om hur mycket vi borde fara utomlands tillsamans och i nästa om att han måste få tag på en taxi. Jag vet inte riktigt om jag tycker om honom när han gör det eller om jag blir irriterad. Och samtidigt som det är en liten röst i mitt huvud som säger "Men vad fan bryr du dig för, han är packad!" medans en annan röst säger "Jomen det är klart att han menar det han säger. Du vet själv hur alkohol blir, man vågar säga allt man känner för".
Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker ännu. Rackare där.

Den äcklige mannen skickade för övrigt ett sms idag. Det har gått en vecka sen vi sågs och jag har inte svarat på ett enda sms han skickat eller svarat på något av hans samtal. Hur bär man sig åt för att inte förstå vinken?! Det gör mig lite lätt orolig att han bor så nära ett av mina hem.

Nu vill jag bara att det ska bli helg igen och att jag kan bli av med allt detta snor och trassel i halsen samt att min mens kan ta slut. OCH att jag kan få kamma någon riktig babe. Jag är så jävla sexuellt frustrerad att jag snart tar vad fan som bjuds! Och det är aldrig bra, inte i nyktert tillstånd, men verkligen verkligen verkligen inte i onyktert!

Nu ska jag gå och snyta mig och sedan promenera till Debby.
Akta er för stalkers, förkylningar och frustrationer. I största allmänhet. / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0