telefonsamtal under akten - BIG NO NO

God dag!

Idag har varit en lurig dag och medans jag satt med Debby på stan och pratade om detta med telefonsamtal under självaste akten och så dök det upp ett minne i huvudet som gör mig så arg.
Först och främst kanske jag måste klargöra att jag tycker att det är en viktig regel att man aldrig svarar i telefon under akten. Det tar bort all stämning.

Minnet:
Jag och mitt ex låg och hade det mysigt strax innan vi skulle sova och så kröp jag ner och gav honom en rejäl jäkla omgång. Mitt i allt detta ringer hans mamma, och vad gör han? JO - han tar tag i mitt hår och får mig att fortsätta samtidigt som han pratar med sin mamma.
Jag vet inte vad jag ska säga. Hur billig kan man känna sig? Hur arg kan man bli? Jag tror aldrig jag varit så nära på att bitas riktigt hårt som då.
Sammanfattningsvis ; Man svarar aldrig i telefon om man gör nånting barnförbjudet och verkligen inte när det är ens mamma.

Imorrn är det valborg, då blir det fest och jag har planer på att kamma minst en. Och om det bara blir en ska det vara en riktigt snygg. Sååå, jag ser fram emot morgondagen och det vet jag att Debby gör också.
Ta det lugnt med bensinen och eldandet imorrn - släpp lös era vårkänslor och gör allt med alla!
Över och ut / Linda Hotlick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0