Vad du än gör, njut och var nöjd!

God natt!

Jag vet att jag sa att jag skulle skriva om Woody Humpalot ikväll men jag har ett ton spanska att stoppa in i huvudet samt en katt i knät. Jag ville bara konstatera att jag blandar tempus som en galning och att jag ber om ursäkt för detta.

Ikväll har jag och Debby varit hos en vän - Hank Horny och umgåtts. Jag har även fått vara frisör och toppat hans yviga hårman! Jag tror aldrig jag varit med om vildare hår. Han blev nöjd i vilket fall somhelst så jag är nöjd, han är nöjd och jag hoppas att Debby också är nöjd för något. Det är en angenäm känsla.

Påfyllning om den hemlige mannen:
Han jobbar tvåhundra meter från mitt hus och får mig att känna mig ständigt bevakad.
Han skickar godmorgonsms varenda morgon och jag glömmer alltid att svara.
Han ringer bara när han är full men han har slutat ringa helt nu.

Imorrn är det fredag och det känns otroligt nice! Jag hoppas på en rolig helg med massor av snaskigheter som jag kan dela med mig av.
Nattinatt! /Linda Hotlick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0