ta mig här och nu, helst igår

God natt! Eller kväll eller afton eller vadnu som passar.

Jag är just hemkommen från en fabulööös kväll som började med middag som sedan urartade i något slags mystiskt matkrig. Folk kastade inte mat på varandra, utan siktade på burkarna och flaskorna. Majskorn i spendrupsflaska = 20 poäng, till exempel. Om man prickade glasen så buade folk bara åt en och sa att man var för dålig för att kasta majs. Efter middagen beslöt vi oss för att slå på bastun och sitta där en stund, och det slutade med att vi jämförde ärr och bicepsstorlekar. Självklart vann männen men jag måste säga att vi tjejer satt upp en ehll of a fight!
Då alkoholen stigit oss upp över öronen klev vi ut och duschade. Tyvärr var vi bara goda vänner som aldrig skulle få för oss att göra något med seriös sexuell anspelning så jag kan inte ge er några smaskiga detaljer om heta salivutbyten mot en vägg eller så. Då vi fått på oss kläderna (eller.. en del av dom iallafall) så hade vi trevligt ända tills ägaren av lägenheten somnade i soffan. Det var då vi betsämde oss för att det var dags att vingla hemåt.
På vägen hem lyckades jag ringa både ett och två fyllesamtal. SNYGGT JOBBAT.
Ett som gick rakt till den hemlige mannen och ett annat som gick till T. Den hemlige mannen gömde sig på toaletten för att hans filckvän inte skulle vakna och så satt han där och viskade till mig. Hur mycket kan hända då? Inget. Det var då jag slog numret till T.
T var också ute i svängen och sådär härligt hes och kåt. Han pratade om ALLT han skulle vilja göra med mig. Och ALLT som han kommer göra med mig när han får tag på mig. Jag tror aldrig jag varit så nära en orgasm med kläderna på.  Det gör mig så jävla irriterad att han just nu är på andra sidan stan och inte ska sova hemma. Det gör mig också irriterad att dessa jävla stygn jag har kan gå upp om jag utför fysiska aktiviteter. 9 dagar kvar tills dom ska bort. eller  8 om man sre på klockan och att den är efter 12. HAHAaaa!
Imorrn ska jag ta kort på stygnen och se hur det ser ut. Det ska bli kul och väldigt äckligt och samtidigt bisarrt.
Hörs och störs, lovers! ♦ Linda fucking Hotlick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0